luni, 20 septembrie 2010

JuJa meets UFE @ Xen

3 comentarii:

  1. e fain clubul, insa am niste obiectii de facut. DJ au niste probleme: ori nu stiu sa fie DJ, ori sunt invechiti...am fost de 5 ori in XEN...odata eram acolo de toti 20 oameni...si in celelalte dati cand am mers, eram eu cu gasca mea de 11 oameni...in rest era gol...acei DJ nu stiu sa faca atmosfera...nu spun nimic...ok...mixeaza...e ok, dar totusi...fa frate atmosfera...am mers de curiozitate in Bulevard...nu le am eu cu manelel, dar au pus de toate genurile si mai fac acei dj si atmosfera....de aceea in Bulevard e plin si nu ai loc sa arunci un ac , iar in XEN bate vantul, regret ca a ajuns in asa hal XEN-ul...cand am venit in anu 1 de facultate , de cand aparuse xenu, numaia colo am mers, apoi am mers mai rar, iubesc acest club, dar din pacate, se intampla ceva...daca DJ-ii ar fii altfel...ar fii o treaba...sa va recomand un DJ?...are experienta radio 2 ani de zile si a mixat in 2 cluburi. poate daca ve-ti face o schimbare sau daca ar fii in proba 1 luna, probabil ar reusi sa aduca lumea in club...pt mai multe info, email la adresa snop_dog85@yahoo.com...va saluta Alin!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este unul dintre cele mai slabe cluburi din Brasov. Aveti nevoie de o alta imagine. Cautati-va un PR care sa va scoata din....si sunt de acord cu ala de dinainte, schimbati-va dj si punteti muzica mistho....va zic eu, client vechi de-al vostru, George

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca o problema ar fi ca nu aveti un email sau un numar de contact.Poti sa primesc si eu un email un numar de telefon sa pot sa vorbesc cu cineva in legatura cu organizarea unei petreceri.(sau chiar mai multe).

    RăspundețiȘtergere